3 maart 2014

Doe mee: oproep van Alex Wekema aan alle rode harten!

Roden, 5 maart 2014

Beste partijgenoot en andere rode harten,

Over twee weken zijn de verkiezingen voor de gemeenteraad. Voor ons, als PvdA, staat er veel op het spel.

De komende jaren krijgt de gemeenten er aantal nieuwe taken bij op het terrein van zorg, arbeid en inkomen. Terreinen waarop de PvdA een jarenlange traditie heeft die staat in het teken van soldariteit en het opkomen voor de zwakkeren in onze samenleving. Een traditie die de komende jaren, meer dan ooit, steun verdient.

Het is van groot belang dat we ook de komende jaren, waarin grote en lastige keuzes moeten worden gemaakt, deel uitmaken van het college van Burgemeester en Wethouders van Noordenveld. Daarvoor is op zijn minst handhaving van het huidige zetelaantal, vier, in de gemeenteraad nodig. Zo mogelijk meer.

Om dat te bereiken moeten we zoveel kiezers bereiken. Met de boodschap dat een stem voor de PvdA een stem is voor een samenleving waarin eerlijk delen uitganspunt is.

Daarbij is jouw hulp nodig. Steek de handen uit de mouwen! Help mee op 8 en 15 maart bij de Rode Ronde, de fietstocht die ik maak door Noordenveld. Bijvoorbeeld door folders en rozen uit te delen in de dorpen en wijken langs de route.

Help mee op 14 maart bij het actie voeren tijdens de markt in Roden en’s avonds bij het folderen, huis-aan-huis.

En help mee bij de laatste-dag-actie op dinsdag 18 maart in de hele gemeente!

Meld je aan bij onze campagnecoördinator, Wietze de Wind, Batinge 1 in Norg, telefoon 0592-614749 of 06-13583177.

Mailen kan ook: wimadewind@hotmail.com

Doe mee! Zorg ervoor dat we de komende jaren onze idealen versterkt kunnen uitdragen!

Met vriendelijke groeten,

Alex Wekema, lijsttrekker.