Wethouder

Alex Wekema, Roden

Over Alex Wekema, Roden

[email protected]

Alex Wekema (1972), geboren op 1 januari in de Aukemastraat in Roden. De plek waar zijn ouders nog steeds wonen. Zelf woont hij ook nog steeds in Roden.  Hij is wethouder in het college van de gemeente Noordenveld. Dit is mijn tweede periode als wethouder. Mijn portefeuilles zijn: Onderwijs, Verkeer en Vervoer, Werk en Inkomen, Cultuur en Financiën.

Hij is altijd zeer actief geweest in het verenigingsleven in Noordenveld. Van bestuurder van de Voetbalvereniging Roden tot aan lid van de organisatie van de ronde van het Ronostrand en de Lus van Roden. Hij was in zijn studie tijd al lid geworden van de Partij van de Arbeid. Voor hem een logische keuze en dus zonder twijfel ook ja gezegd toen hij gevraagd werd om mij kandidaat te stellen als raadslid.  Dat heeft hij met veel plezier en enthousiasme acht jaar lang gedaan. En nu dus inmiddels al weer zes jaar wethouder voor deze mooie gemeente.

De deur staat bij hem altijd open, dus schroom niet en kom langs of bel voor een afspraak en hij komt bij u langs voor al uw vragen en uw verhalen.